Mitä asiakas oikeasti ajattelee?

Tradenomi-lehti kirjoittaa uusimmassa numerossaan Palon ja Kauppakeskus Valkean yhteistyöstä. Lue mitä mieltä Osuuskauppa Arinan markkinointipäällikkö Maria Ylitapio ja Sokos Herkun myyntipäällikkö Hannu Salo olivat palvelumuotoilusta ja yhteistyöstämme.

Palvelumuotoilu Palo Mitä asiakas oikeasti ajattelee?
Palvelumuotoilu Palo Mitä asiakas oikeasti ajattelee?

Koko lehti on luettavissa täältä.


Kiinnostaako
palvelumuotoilu?

Ota yhteyttä


Muita blogiartikkeleita

- / - Kohdetta

Palvelumuotoilua, olkaa hyvä!

Kaipaako palvelusi sytykettä? Ota yhteyttä lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Haluatko varata tapaamisen/online-tapaamisen?