Koulutukset ja valmennukset
Olemme asiantuntevia palvelumuotoilun kouluttajia, jotka omaavat monialaisen koulutuspohjan. Teemme innostavia koulutuksia ja valmennuksia käytännönläheisellä otteella palvelumuotoiluun, muotoiluajatteluun ja asiakaskokemukseen liittyen.
Asiantuntevaa palvelumuotoilun koulutusta
Haluatko tutustua palvelumuotoiluun tai syventää tietämystäsi? Palon asiantuntijat omaavat monialaisen koulutuspohjan, joka takaa innostavat koulutukset, luennot, valmennusohjelmat ja työpajat. Kaikki koulutukset toteutetaan käytännönläheisellä otteella palvelumuotoiluun, muotoiluajatteluun (design thinking), yhteiskehittämiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyen. Koulutusten aihepiirit vaihtelevat palvelumuotoilun perusteista ja asiakasymmärrystutkimusten toteutuksesta aina palveluiden konseptointiin ja tuotteistamiseen asti. Vuodesta 2013 lähtien olemme kouluttaneet esimerkiksi yritysten johtoryhmiä, sote-alan ammattilaisia sekä kunta-alan päättäjiä.
Vaikuttavaa ja innostavaa oppimista käytännönläheisesti!
Saamasi hyödyt
Lisääntynyt asiakaslähtöisen kehittämisen osaaminen.
Lisääntyneet palvelumuotoilun valmiudet.
Uusia näkemyksiä.
Uusia oivalluksia.
Tulevat avoimet koulutukset
Kommentteja koulutuksistamme
"Hyvä koulutus. Sain paljon konkreettisia työkaluja, joita voi hyödyntää jatkossa, sekä ymmärryksen palvelumuotoilun kokonaisuudesta. Esimerkit olivat hyviä ja mieleenpainuvia. Jäi fiilis, että tarvittaessa osaisin palastella prosessin sopivasti ja noudattaa ”tuplatimanttia”. Varsinkin jälkimmäisen päivän toiminnallisuus oli mukavaa ja hyödyllistä. Kiitos!"
"Tunnelma ja tekemisen meininki oli hyvä. Olitte tosi hienosti panostanut materiaaleihin ja annoitte meille osallistujille hyvin tilaa. Pidimme myös kovasti koulutuksen käytännönläheisyydestä. Kaiken kaikkiaan, koulutus sujui mainiosti! Niin meille kuin näköjään muillekin osallistujille jäi selvä oppimisjälki ja onnistumisen kokemus tästä koulutuksesta – voiko enempää toivoa!"
"Kiinnostava aihe, etätoteutus mahdollisti osallistumisen ympäri Suomen, luennoitsija oli hyvin tavoitettavissa ja mahdollisuus esittää kysymyksiä ja toiveita oli plussaa. Design sprint -materiaalit olivat kiva yllätys. Paljon hyvää asiaa ja hyviä vinkkejä."
"Voisin kuvailla kokemusta täydelliseksi. Jos näillä luennoilla ei opi, niin on peiliin katsomisen paikka. Selkeä, konkreettinen, ystävällinen, ei-tietoa pihtaavaa ja todella asiantunteva."
"Niin ihana kouluttaja, miellyttävä ja selkeä puhetapa, asiantuntemus, hyvät esimerkit ja välitehtävät, huomioi tauot. SUOSITTELEN! "
Tutustu palvelumuotoilun valmennuksiin ja koulutuksiin
Usein kysyttyä koulutuksista ja valmennuksista
Millaisia koulutuksia ja valmennuksia Palo järjestää?
Seuraavassa on listaus esimerkkisisällöistä, joita koulutamme ja valmennamme:
- Asiakaslähtöinen kehittäminen
- Muotoiluajattelu, design thinking
- Palvelumuotoilun perusteet, prosessi ja menetelmät
- Digitaalisten palveluiden muotoilu / Digitaalinen palvelumuotoilu
- Asiakasymmärrystutkimusten suunnittelu, toteuttaminen ja hyödyntäminen
- Kokeilemalla kehittäminen ja palveluiden testaaminen
- Palveluiden konseptointi
- Palvelumuotoilutyöpajat ja yhteiskehittäminen
- Palvelupolun kuvaaminen
- Ideointitekniikat
- Tuotteistaminen
- Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen johtaminen
- Tilojen ja palveluympäristöjen palvelumuotoilu
- Työntekijäkokemuksen muotoilu
- Luovuusvalmennus
- Yhteiskehittäminen
Keitä Palo on kouluttanut?
- Yrittäjiä ja organisaatioiden johtoryhmiä
- Kehittämistyön ammattilaisia
- Palvelualojen ammattilaisia
- Sote-alan ammattilaisia
- Kunta-alan ammattilaisia ja päättäjiä
- Organisaatioiden sisäisiä tiimejä, esim. hanketyöstä vastaavia
Mitkä ovat koulutusten ja valmennusten päähyödyt?
- Lisääntynyt palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen kehittämisen osaaminen organisaatiossa
- Lisääntyneet palvelumuotoilun valmiudet organisaatiossa.
- Yhteinen ymmärrys ja kieli liittyen palvelumuotoiluun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
- Herättelyä asiakaskokemuksen merkitykseen ja miten asiakaskokemusta tulisi kehittää.
- Uutta näkemystä ja oivalluksia organisaatioon.
Palvelumuotoilua, olkaa hyvä!
Kaipaako palvelusi sytykettä? Ota yhteyttä lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.