Koulutukset ja valmennukset

Olemme asiantuntevia palvelumuotoilun kouluttajia, jotka omaavat monialaisen koulutuspohjan. Teemme innostavia koulutuksia ja valmennuksia käytännönläheisellä otteella palvelumuotoiluun, muotoiluajatteluun ja asiakaskokemukseen liittyen.

Asiantuntevaa palvelumuotoilun koulutusta

Haluatko tutustua palvelumuotoiluun tai syventää tietämystäsi? Palon asiantuntijat omaavat monialaisen koulutuspohjan, joka takaa innostavat koulutukset, luennot, valmennusohjelmat ja työpajat. Kaikki koulutukset toteutetaan käytännönläheisellä otteella palvelumuotoiluun, muotoiluajatteluun (design thinking), yhteiskehittämiseen ja asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyen. Koulutusten aihepiirit vaihtelevat palvelumuotoilun perusteista ja asiakasymmärrystutkimusten toteutuksesta aina palveluiden konseptointiin ja tuotteistamiseen asti. Vuodesta 2013 lähtien olemme kouluttaneet esimerkiksi yritysten johtoryhmiä, sote-alan ammattilaisia sekä kunta-alan päättäjiä.

Vaikuttavaa ja innostavaa oppimista käytännönläheisesti!

Palvelumuotoilu Palo Koulutukset ja valmennukset

Saamasi hyödyt

Palon koulutukset ja valmennukset tarjoavat monenlaisia hyötyjä sekä yksityisen että julkisen sektorin organisaatioille.

Lisääntynyt asiakaslähtöisen kehittämisen osaaminen.

Lisääntyneet palvelumuotoilun valmiudet.

Uusia näkemyksiä.

Uusia oivalluksia.

Kommentteja koulutuksistamme

Tutustu palvelumuotoilun valmennuksiin ja koulutuksiin


Usein kysyttyä koulutuksista ja valmennuksista

Millaisia koulutuksia ja valmennuksia Palo järjestää?

Seuraavassa on listaus esimerkkisisällöistä, joita koulutamme ja valmennamme:

  • Asiakaslähtöinen kehittäminen
  • Muotoiluajattelu, design thinking
  • Palvelumuotoilun perusteet, prosessi ja menetelmät
  • Digitaalisten palveluiden muotoilu / Digitaalinen palvelumuotoilu
  • Asiakasymmärrystutkimusten suunnittelu, toteuttaminen ja hyödyntäminen
  • Kokeilemalla kehittäminen ja palveluiden testaaminen
  • Palveluiden konseptointi
  • Palvelumuotoilutyöpajat ja yhteiskehittäminen
  • Palvelupolun kuvaaminen
  • Ideointitekniikat
  • Tuotteistaminen
  • Palvelumuotoilun ja asiakaskokemuksen johtaminen
  • Tilojen ja palveluympäristöjen palvelumuotoilu
  • Työntekijäkokemuksen muotoilu
  • Luovuusvalmennus
  • Yhteiskehittäminen
Keitä Palo on kouluttanut?
  • Yrittäjiä ja organisaatioiden johtoryhmiä
  • Kehittämistyön ammattilaisia
  • Palvelualojen ammattilaisia
  • Sote-alan ammattilaisia
  • Kunta-alan ammattilaisia ja päättäjiä
  • Organisaatioiden sisäisiä tiimejä, esim. hanketyöstä vastaavia
Mitkä ovat koulutusten ja valmennusten päähyödyt?
  • Lisääntynyt palvelumuotoilun ja asiakaslähtöisen kehittämisen osaaminen organisaatiossa
  • Lisääntyneet palvelumuotoilun valmiudet organisaatiossa.
  • Yhteinen ymmärrys ja kieli liittyen palvelumuotoiluun ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.
  • Herättelyä asiakaskokemuksen merkitykseen ja miten asiakaskokemusta tulisi kehittää.
  • Uutta näkemystä ja oivalluksia organisaatioon.
Mitä muita palveluita Palolta saa?

Palvelumuotoilua, olkaa hyvä!

Kaipaako palvelusi sytykettä? Ota yhteyttä lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Ota yhteyttä
Haluatko varata tapaamisen/online-tapaamisen?