Asiakastutkimukset ja -testaukset
Menemme asiakasymmärrystutkimuksissamme aina mielipiteitä syvemmälle ja tulkitsemme sinulle asiakkaittesi arjen, käyttäytymisen ja kokemukset. Palon toteuttamat tutkimukset ja testaukset tuovat käyttöösi syvällistä ymmärrystä asiakkaistasi ja heidän tarpeistaan.
Tieto tuo päätöksentekoon varmuutta
Palon asiakasymmärrystutkimukset ja -testaukset tuovat sinulle arvokasta tietoa asiakkaistasi. Lopputuloksena tuotamme usein laadukkaat asiakaspersoonat tai käyttäjäprofiilit, joita voidaan hyödyntää moneen eri tarkoitukseen, markkinoinnista asiakaskohtaamisiin. Teemme käyttökokemus- ja käyttöönottotutkimuksia erilaisille palveluille ja laitteille sekä digitaalisessa että fyysisessä ympäristössä. Kun tuotteen tai palvelun idea tai prototyyppi on olemassa, voimme kokeilla sen toimivuutta oikeilla asiakkailla. Saat meiltä tukea objektiiviseen ratkaisun testaamiseen, jossa opitaan sekä ratkaisun toimivuudesta että asiakkaiden todellisista tarpeista.

Usein kysyttyä tutkimuksista ja testauksista
Kenelle asiakasymmärrystutkimuksista ja -testauksista on hyötyä?
Kaikille toimialoille, jotka kaipaavat syvällistä ymmärrystä asiakkaista ja heidän tarpeistaan. Näin palvelustamme hyötyvät niin yritykset kuin julkisen sektorin toimijat – unohtamatta yhdistyksiä ja järjestöjä.
Miten toteutatte tutkimukset ja testaukset?
Toteutamme tutkimuksia ja testauksia niin perinteisillä kuin yksilöllisestikin sovelletuilla menetelmillä parhaan lopputuloksen takaamiseksi. Nopeat kokeilut auttavat oppimaan lisää asiakkaiden tarpeista ja jalostamaan ratkaisua oikeaan suuntaan.
Mitkä ovat tutkimukset ja testausten päähyödyt?
- Tutkittua tietoa päätösten tekemisen tueksi.
- Parantunut asiakas- ja palvelukokemus.
- Tyytyväisemmät ja sitoutuneemmat asiakkaat sekä henkilökunta.
- Palveluhaasteiden ratkaiseminen.
- Uudet palveluideat ja -innovaatiot.
Millainen prosessi on käytännössä?
- Ota yhteyttä, jos haluat tuntea asiakkaasi paremmin.
- Kartoitamme yhdessä, miten haaste voitaisiin ratkaista palvelumuotoilun keinoin.
- Teemme sinulle ehdotuksen yhteistyöstä.
Saamasi hyödyt

Tutkittua tietoa päätösten tekemisen tueksi.

Parantunut asiakas- ja palvelukokemus.

Tiedosta hyötyä palveluhaasteiden ratkaisemisessa.

Auttaa uusien palveluideoiden laadinnassa.
Toteutettuja projekteja
Palvelumuotoilua, olkaa hyvä!
Kaipaako palvelusi sytykettä? Ota yhteyttä lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.