Kastelli-Talot: Myyntiprosessin kehittäminen
Lähtökohta
Kastelli-Talot halusi lisätä asiakasymmärrystä sekä tietoa myyntiprosessin ja asiakaskohtaamisten toimivuudesta.
Toteutus
Palo suunnitteli asiakasymmärrystutkimuksen, joka toteutettiin puhelinhaastatteluina. Haastatteluissa kerättiin tietoa asiakkailta, jotka eivät olleet päätyneet Kastelli-Talojen asiakkaiksi. Menetelmäksi valittiin puhelinhaastattelut, jotta saadaan kerättyä laajasti tietoa ns. menetetyiltä asiakkailta ympäri Suomen. Haastatteluissa käytiin läpi myyntiprosessin eri vaiheita ja niissä syntyneitä kokemuksia sekä paneuduttiin niihin tekijöihin, joiden takia asiakkuus jäi syntymättä.
Lopputulokset
Tehty tutkimus antoi Kastelli-Taloille vahvaa ymmärrystä asiakkaiden kokemuksista, verkkosivustonsa käytettävyydestä sekä keskeisistä myyntiprosessin vuorovaikutustilanteiden kehittämiskohteista.
Projektin tiedot
Kastelli-Talot on talovalmistaja, jonka päätoimipiste on Oulussa. Kastelli on ostetuin talomerkki Suomessa.
Yhteistyön toteutus vuoden 2015 lopussa.
Palvelumuotoilua, olkaa hyvä!
Kaipaako palvelusi sytykettä? Ota yhteyttä lomakkeella, puhelimitse tai sähköpostilla ja vastaamme sinulle mahdollisimman pian.