PaloVoimala2018-WebSize-097-DSCF9531.jpg

Kehittämisen tavoitteena voi olla esimerkiksi:

  • Organisaatiokulttuurin muutos asiakaslähtöisemmäksi

  • Työntekijäkokemuksen parantuminen

  • Palvelutuotannon prosessien sujuvuus ja tehokkuus

  • Kustannussäästöt

  • Tilojen ja palveluiden yhteen pelaaminen

  • Strategian luominen ja konkretisointi

  • Yhteistyöverkoston toimintamallin selkeyttäminen


Loimme yhdessä Oulun seudun omaishoitajat ja läheiset ry:n kanssa heidän viiden vuoden strategian ihmislähtöisin menetelmin.

Yhteistyö oli koko prosessin ajan erittäin sujuvaa ja asiakasta kuulevaa. Kaikki työpajat oli erittäin hyvin ennakkosuunniteltu, myös toteutus oli onnistunut. Työpajan vetäjät saivat hienosti koottua strategiaan kaiken olennaisen noista työpajoista.
Strategian visuaalinen ilme oli erittäin onnistunut, raikas ja selkeä.
— Minna Salminen, toiminnanjohtaja, Oulun seudun omaishoitajat ja läheiset
 organisaation toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun luovilla menetelmillä