Sujuvat asiakaspolut työllisyyspalveluissa

7.11.2023 klo 9-12 | Etäkoulutus

Sujuvat asiakaspolut työllisyyspalveluissa -koulutuksessa perehdytään työllisyyspalveluiden asiakkaiden palvelupolkujen sujuvoittamiseen.

Palvelumuotoilu on hyödyllinen työkalupakki työllisyyspalveluissa, sillä se auttaa kehittämään palveluprosesseja ja asiakaskokemusta asiakkaiden tarpeita vastaavaksi. Paremmin kohdennetut työllisyyspalvelut lisäävät asiakastyytyväisyyttä ja johtavat parempiin lopputuloksiin. Konkreettisena tuloksena voi olla korkeampi työllisyysaste ja vähentynyt asiakaspalvelun tarve.

Asiakaspolku kuvaa asiakkaan koko matkaa palvelun parissa. Asiakaspolun ymmärtäminen auttaa työllisyyspalveluita tunnistamaan asiakkaiden kohtaamia esteitä ja löytämään keinoja parantaa asiakaskokemusta ja palvelun tehokkuutta. Koulutuksessa opit konkreettisesti, miten palvelupolku rakennetaan. Saat myös vinkkejä hankitun ymmärryksen jatkokäyttöön ja kuulet lainsäädännön asettamista reunaehdoista.

Koulutuksen ohjelma:

  • TE2024-uudistuksen tavoitteet ja raamit asiakaspolkujen kehittämisen näkökulmasta
  • Muotoiluajattelu ja asiakaspolkujen kehittäminen työllisyyspalveluissa

Koulutuksen järjestää FCG Koulutukset ja toisena asiantuntijana koulutuksessa toimii Palon Piia.

Lue lisää ja ilmoittaudu