Kehittämisen tavoitteena voi olla esimerkiksi:

  • Palveluprosessin sujuvuus ja tehokkuus
  • Tyytyväisempi henkilökunta
  • Kustannussäästöt (keskittyen asiakkaille olennaisiin asioihin)
  • Organisaation osaamisen ja empatiakyvyn parantaminen
  • Tilojen ja palveluiden yhteen pelaaminen
  • Toiminnan tahtotilan konkretisointi

Yhteistyö oli koko prosessin ajan erittäin sujuvaa ja asiakasta kuulevaa. Kaikki työpajat oli erittäin hyvin ennakkosuunniteltu, myös toteutus oli onnistunut. Työpajan vetäjät saivat hienosti koottua strategiaan kaiken olennaisen noista työpajoista.
Strategian visuaalinen ilme oli erittäin onnistunut, raikas ja selkeä.
— Minna Salminen, toiminnanjohtaja, Oulun seudun omaishoitajat ja läheiset
organisaation toiminnan kehittäminen palvelumuotoilun luovilla menetelmillä

Olemme auttaneet mm. seuraavia organisaatioita kehittämään toimintaansa: