Palvelumuotoilu koulutuksessa kehitetään palvelua asiakaslähtöisesti

Suosituimpia koulutuksia ja työpajoja ovat:

  • Loppuasiakkaita osallistavat työpajat (2-4h)
  • Ideointi- ja konseptointityöpaja (3-8h)
  • Palvelumuotoilukoulutus (1/2pv - 4pv)
  • Palvelumuotoilun yritysvalmennus
  • Palvelumuotoilun luento

Palvelumuotoilu Palon asiantunteva, hyvin suunniteltu sparraus vie meitä nyt eteenpäin. Palo onnistui heti alkajaisiksi luomaan iloisen ja vapaan ilmapiirin. Koulutukseen osallistujat havahtuivat katsomaan toimintaansa ulkopuolisin silmin. Tavoitteemme näyttävät nyt toteutuvan. Yhteistyötä tekevä tiimi toimii jatkossakin yhdessä. Savitaipale on matkalla hyvin tunnetuksi liikunta-, hyvinvointi- ja matkailukunnaksi.
— Eija Pajula, elinkeinoasiamies, Savitaipaleen kunta
Palvelumuotoilu Palo toteutti työpajat asiantuntevasti ja valitut menetelmät soveltuivat erinomaisesti lasten ja nuorten kohtaamiseen. Työpajoissa päästiin puhumaan oikeista, oppilaita koskettavista asioista.
— Susanna Hellsten, Oulun kaupunki
Palo on kouluttanut, ohjannut ja innostanut meitä palvelujen muotoiluun asiakaslähtöisemmin. Palon ammattitaito ja osaaminen on tukenut meitä kirjaston toimijoita. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.
— Minna Abrahamsson-Sipponen, johtaja, Oulun yliopiston kirjasto

Olemme kouluttaneet, luennoineet, valmentaneet tai pitäneet työpajoja mm. seuraaville organisaatioille: